Popov, S. (2017). Utjecaj osobina ugostitelja na uspješnu prodaju usluga i rješavanje konfliktnih situacija (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:999830
Popov, Saša. "Utjecaj osobina ugostitelja na uspješnu prodaju usluga i rješavanje konfliktnih situacija." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:999830
Popov, Saša. "Utjecaj osobina ugostitelja na uspješnu prodaju usluga i rješavanje konfliktnih situacija." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:999830
Popov, S. (2017). 'Utjecaj osobina ugostitelja na uspješnu prodaju usluga i rješavanje konfliktnih situacija', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:999830
Popov S. Utjecaj osobina ugostitelja na uspješnu prodaju usluga i rješavanje konfliktnih situacija [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:999830
S. Popov, "Utjecaj osobina ugostitelja na uspješnu prodaju usluga i rješavanje konfliktnih situacija", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:999830