Kišpatić, M. (2017). Unapređenje prodaje na primjeru distributera robe široke potrošnje (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:797676
Kišpatić, Mirna. "Unapređenje prodaje na primjeru distributera robe široke potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:797676
Kišpatić, Mirna. "Unapređenje prodaje na primjeru distributera robe široke potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:797676
Kišpatić, M. (2017). 'Unapređenje prodaje na primjeru distributera robe široke potrošnje', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:797676
Kišpatić M. Unapređenje prodaje na primjeru distributera robe široke potrošnje [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:797676
M. Kišpatić, "Unapređenje prodaje na primjeru distributera robe široke potrošnje", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:797676