Dorić, S. (2017). Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću sa stajališta korisnika (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:339816
Dorić, Suzana. "Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću sa stajališta korisnika." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:339816
Dorić, Suzana. "Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću sa stajališta korisnika." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:339816
Dorić, S. (2017). 'Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću sa stajališta korisnika', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:339816
Dorić S. Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću sa stajališta korisnika [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:339816
S. Dorić, "Upravljanje kvalitetom u hotelskom poduzeću sa stajališta korisnika", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:339816