Milotić, T. (2017). Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:313350
Milotić, Tatjana. "Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:313350
Milotić, Tatjana. "Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:313350
Milotić, T. (2017). 'Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:313350
Milotić T. Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:313350
T. Milotić, "Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:313350