završni specijalistički
Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije

Tatjana Milotić (2017)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Milotić, T. (2017). Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:313350

Milotić, Tatjana. "Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:313350

Milotić, Tatjana. "Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:313350

Milotić, T. (2017). 'Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 19.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:313350

Milotić T. Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 19.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:313350

T. Milotić, "Implementacija marketinške koncepcije u poduzećima duhanske industrije", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:313350