Tolj, K. (2017). Utjecaj internet poslovanja na zadovoljstvo korisnika telekomunikacijske kompanije (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:877003
Tolj, Kristina. "Utjecaj internet poslovanja na zadovoljstvo korisnika telekomunikacijske kompanije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:877003
Tolj, Kristina. "Utjecaj internet poslovanja na zadovoljstvo korisnika telekomunikacijske kompanije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:877003
Tolj, K. (2017). 'Utjecaj internet poslovanja na zadovoljstvo korisnika telekomunikacijske kompanije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 02.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:877003
Tolj K. Utjecaj internet poslovanja na zadovoljstvo korisnika telekomunikacijske kompanije [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 02.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:877003
K. Tolj, "Utjecaj internet poslovanja na zadovoljstvo korisnika telekomunikacijske kompanije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:877003