Perčić, D. (2017). Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:843512
Perčić, Dora. "Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:843512
Perčić, Dora. "Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:843512
Perčić, D. (2017). 'Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:843512
Perčić D. Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:843512
D. Perčić, "Utjecaj karakteristika proizvoda i promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:843512