Delić Ibukić, L. (2017). Ponašanje potrošača tijekom odlučivanja o online kupnji (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:582278
Delić Ibukić, Lea. "Ponašanje potrošača tijekom odlučivanja o online kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:582278
Delić Ibukić, Lea. "Ponašanje potrošača tijekom odlučivanja o online kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:582278
Delić Ibukić, L. (2017). 'Ponašanje potrošača tijekom odlučivanja o online kupnji', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 01.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:582278
Delić Ibukić L. Ponašanje potrošača tijekom odlučivanja o online kupnji [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 01.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:582278
L. Delić Ibukić, "Ponašanje potrošača tijekom odlučivanja o online kupnji", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:582278