Ciler, M. (2017). Marketing plan i pozicioniranje poduzeća, primjer poduzeća Kupole - bolje od šatora d.o.o. (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:730462
Ciler, Marino. "Marketing plan i pozicioniranje poduzeća, primjer poduzeća Kupole - bolje od šatora d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:730462
Ciler, Marino. "Marketing plan i pozicioniranje poduzeća, primjer poduzeća Kupole - bolje od šatora d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:730462
Ciler, M. (2017). 'Marketing plan i pozicioniranje poduzeća, primjer poduzeća Kupole - bolje od šatora d.o.o.', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:730462
Ciler M. Marketing plan i pozicioniranje poduzeća, primjer poduzeća Kupole - bolje od šatora d.o.o. [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:730462
M. Ciler, "Marketing plan i pozicioniranje poduzeća, primjer poduzeća Kupole - bolje od šatora d.o.o.", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:730462