Keser, T. (2017). Prilagodba marketinških agencija oglašavanju na društvenim mrežama (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:117081
Keser, Tea. "Prilagodba marketinških agencija oglašavanju na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:117081
Keser, Tea. "Prilagodba marketinških agencija oglašavanju na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:117081
Keser, T. (2017). 'Prilagodba marketinških agencija oglašavanju na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 01.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:117081
Keser T. Prilagodba marketinških agencija oglašavanju na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 01.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:117081
T. Keser, "Prilagodba marketinških agencija oglašavanju na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:117081