prikaz prve stranice dokumenta Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje

Glavina, Martina (2017)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Glavina, M. (2017). Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684

Glavina, Martina. "Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684

Glavina, Martina. "Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684

Glavina, M. (2017). 'Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 29.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684

Glavina M. Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 29.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684

M. Glavina, "Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.