Glavina, M. (2017). Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684
Glavina, Martina. "Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684
Glavina, Martina. "Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684
Glavina, M. (2017). 'Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684
Glavina M. Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684
M. Glavina, "Međusobno stvaranje vrijednosti za potrošače na tržištu poslovne potrošnje", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:732684