Bonetić, A. (2017). Kvaliteta i upravljanje kvalitetom na primjeru telekomunikacijskog poduzeća (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:433122
Bonetić, Antonia. "Kvaliteta i upravljanje kvalitetom na primjeru telekomunikacijskog poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:433122
Bonetić, Antonia. "Kvaliteta i upravljanje kvalitetom na primjeru telekomunikacijskog poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:433122
Bonetić, A. (2017). 'Kvaliteta i upravljanje kvalitetom na primjeru telekomunikacijskog poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:433122
Bonetić A. Kvaliteta i upravljanje kvalitetom na primjeru telekomunikacijskog poduzeća [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:433122
A. Bonetić, "Kvaliteta i upravljanje kvalitetom na primjeru telekomunikacijskog poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:433122