Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije

Plazibat, Milan
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Plazibat, M. (2015). Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517885

Plazibat, Milan. "Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517885

Plazibat, Milan. "Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517885

Plazibat, M. (2015). 'Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 13.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517885

Plazibat M. Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 13.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517885

M. Plazibat, "Marketinški pristup oblikovanju turističke destinacije", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517885

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.