Lucić, A. (2017). Utjecaj zelenog marketinga na potrošače (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:311882
Lucić, Antonela. "Utjecaj zelenog marketinga na potrošače." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:311882
Lucić, Antonela. "Utjecaj zelenog marketinga na potrošače." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:311882
Lucić, A. (2017). 'Utjecaj zelenog marketinga na potrošače', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:311882
Lucić A. Utjecaj zelenog marketinga na potrošače [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:311882
A. Lucić, "Utjecaj zelenog marketinga na potrošače", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:311882