Znanstveni rad - Izvorni znanstveni rad
Ekološki orijentisana kupovina: istraživanje motivacije Milenijalaca i Generacije Z
U: Održivo upravljanje poslovanjem : inovacije, softver i komunikacije. / Stošić, Biljana; Lazarević, Saša; Kostić-Stanković, Milica (ur.). Beograd: Univerzitet u Beogradu - Fakultet organizacionih nauka, 2023. str. 341-360. urn:nbn:hr:192:054580


Citirajte ovaj rad

Dlačić, J. (2023). Ekološki orijentisana kupovina: istraživanje motivacije Milenijalaca i Generacije Z. U B. Stošić, (Ur.), S. Lazarević, (Ur.), M. Kostić Stanković, (Ur.), Održivo upravljanje poslovanjem : inovacije, softver i komunikacije (str. 341-360). Beograd: Univerzitet u Beogradu - Fakultet organizacionih nauka. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:054580

Dlačić, Jasmina. "Ekološki orijentisana kupovina: istraživanje motivacije Milenijalaca i Generacije Z." Održivo upravljanje poslovanjem : inovacije, softver i komunikacije, Ur. Biljana Stošić, Ur. Saša Lazarević, Ur. Milica Kostić Stanković, Univerzitet u Beogradu - Fakultet organizacionih nauka, 2023, str. 341-360. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:054580

Dlačić, Jasmina. "Ekološki orijentisana kupovina: istraživanje motivacije Milenijalaca i Generacije Z." U Održivo upravljanje poslovanjem : inovacije, softver i komunikacije, 341-360. Beograd: Univerzitet u Beogradu - Fakultet organizacionih nauka, 2023. Citirano 09.01.2025.. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:054580

Dlačić, J. (2023) 'Ekološki orijentisana kupovina: istraživanje motivacije Milenijalaca i Generacije Z', u Stošić, B. (ur.), Lazarević, S. (ur.), Kostić Stanković, M. (ur.), Održivo upravljanje poslovanjem : inovacije, softver i komunikacije, Univerzitet u Beogradu - Fakultet organizacionih nauka, Beograd, str. 341-360. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:054580 (Datum pristupa: 09.01.2025.)

Dlačić J. Ekološki orijentisana kupovina: istraživanje motivacije Milenijalaca i Generacije Z. U: B. Stošić, ur., S. Lazarević, ur., M. Kostić Stanković, ur. Održivo upravljanje poslovanjem : inovacije, softver i komunikacije. Beograd: Univerzitet u Beogradu - Fakultet organizacionih nauka; 2023. Str. 341-360. [pristupljeno 09.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:054580

J. Dlačić, "Ekološki orijentisana kupovina: istraživanje motivacije Milenijalaca i Generacije Z", Održivo upravljanje poslovanjem : inovacije, softver i komunikacije, B. Stošić, S. Lazarević i M. Kostić Stanković, Ur. Beograd: Univerzitet u Beogradu - Fakultet organizacionih nauka, 2023. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:054580 [Citirano: 09.01.2025.]

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.