Grgić, S. (2024). Strateško pozicioniranje GoOpti franšize na tržištu grada Rijeke (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:750092
Grgić, Stipe. "Strateško pozicioniranje GoOpti franšize na tržištu grada Rijeke." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:750092
Grgić, Stipe. "Strateško pozicioniranje GoOpti franšize na tržištu grada Rijeke." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:750092
Grgić, S. (2024). 'Strateško pozicioniranje GoOpti franšize na tržištu grada Rijeke', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:750092
Grgić S. Strateško pozicioniranje GoOpti franšize na tržištu grada Rijeke [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:750092
S. Grgić, "Strateško pozicioniranje GoOpti franšize na tržištu grada Rijeke", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:750092