Vranić, P. (2024). Bihevioralna ekonomija i neuromarketing: teorijski okvir i uloga spola u ponašanju ekonomskih aktera (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:841155
Vranić, Petra. "Bihevioralna ekonomija i neuromarketing: teorijski okvir i uloga spola u ponašanju ekonomskih aktera." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:841155
Vranić, Petra. "Bihevioralna ekonomija i neuromarketing: teorijski okvir i uloga spola u ponašanju ekonomskih aktera." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:841155
Vranić, P. (2024). 'Bihevioralna ekonomija i neuromarketing: teorijski okvir i uloga spola u ponašanju ekonomskih aktera', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:841155
Vranić P. Bihevioralna ekonomija i neuromarketing: teorijski okvir i uloga spola u ponašanju ekonomskih aktera [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:841155
P. Vranić, "Bihevioralna ekonomija i neuromarketing: teorijski okvir i uloga spola u ponašanju ekonomskih aktera", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:841155