Matulec, I. M. (2024). Utjecaj psihološkog formiranja cijena na percepciju i ponašanje potrošača (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:919836
Matulec, Iva Marija. "Utjecaj psihološkog formiranja cijena na percepciju i ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:919836
Matulec, Iva Marija. "Utjecaj psihološkog formiranja cijena na percepciju i ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:919836
Matulec, I. M. (2024). 'Utjecaj psihološkog formiranja cijena na percepciju i ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:919836
Matulec IM. Utjecaj psihološkog formiranja cijena na percepciju i ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:919836
I. M. Matulec, "Utjecaj psihološkog formiranja cijena na percepciju i ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:919836