prikaz prve stranice dokumenta Razvoj i implementacija tehnologija proširene stvarnosti (AR) i virtualne stvarnosti (VR) u trgovini: utjecaj na korisničko iskustvo i poticanje prodaje
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Razvoj i implementacija tehnologija proširene stvarnosti (AR) i virtualne stvarnosti (VR) u trgovini: utjecaj na korisničko iskustvo i poticanje prodaje

Dubravac, Mirela
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Dubravac, M. (2024). Razvoj i implementacija tehnologija proširene stvarnosti (AR) i virtualne stvarnosti (VR) u trgovini: utjecaj na korisničko iskustvo i poticanje prodaje (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:824673

Dubravac, Mirela. "Razvoj i implementacija tehnologija proširene stvarnosti (AR) i virtualne stvarnosti (VR) u trgovini: utjecaj na korisničko iskustvo i poticanje prodaje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:824673

Dubravac, Mirela. "Razvoj i implementacija tehnologija proširene stvarnosti (AR) i virtualne stvarnosti (VR) u trgovini: utjecaj na korisničko iskustvo i poticanje prodaje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:824673

Dubravac, M. (2024). 'Razvoj i implementacija tehnologija proširene stvarnosti (AR) i virtualne stvarnosti (VR) u trgovini: utjecaj na korisničko iskustvo i poticanje prodaje', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:824673

Dubravac M. Razvoj i implementacija tehnologija proširene stvarnosti (AR) i virtualne stvarnosti (VR) u trgovini: utjecaj na korisničko iskustvo i poticanje prodaje [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:824673

M. Dubravac, "Razvoj i implementacija tehnologija proširene stvarnosti (AR) i virtualne stvarnosti (VR) u trgovini: utjecaj na korisničko iskustvo i poticanje prodaje", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:824673

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.