prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža u političkom marketingu - parlamentarni izbori u Republici Hrvatskoj 2024. godine
Rad nije dostupan
završni rad
Uloga društvenih mreža u političkom marketingu - parlamentarni izbori u Republici Hrvatskoj 2024. godine

Dražina, Mara
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Dražina, M. (2024). Uloga društvenih mreža u političkom marketingu - parlamentarni izbori u Republici Hrvatskoj 2024. godine (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:223361

Dražina, Mara. "Uloga društvenih mreža u političkom marketingu - parlamentarni izbori u Republici Hrvatskoj 2024. godine." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:223361

Dražina, Mara. "Uloga društvenih mreža u političkom marketingu - parlamentarni izbori u Republici Hrvatskoj 2024. godine." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:223361

Dražina, M. (2024). 'Uloga društvenih mreža u političkom marketingu - parlamentarni izbori u Republici Hrvatskoj 2024. godine', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:223361

Dražina M. Uloga društvenih mreža u političkom marketingu - parlamentarni izbori u Republici Hrvatskoj 2024. godine [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:223361

M. Dražina, "Uloga društvenih mreža u političkom marketingu - parlamentarni izbori u Republici Hrvatskoj 2024. godine", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:223361

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.