Hunčak, K. (2024). Exploring the Role of TikTok Influencers in Consumer's Purchases of Make-up Products (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984539
Hunčak, Kornelia. "Exploring the Role of TikTok Influencers in Consumer's Purchases of Make-up Products." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984539
Hunčak, Kornelia. "Exploring the Role of TikTok Influencers in Consumer's Purchases of Make-up Products." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984539
Hunčak, K. (2024). 'Exploring the Role of TikTok Influencers in Consumer's Purchases of Make-up Products', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984539
Hunčak K. Exploring the Role of TikTok Influencers in Consumer's Purchases of Make-up Products [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984539
K. Hunčak, "Exploring the Role of TikTok Influencers in Consumer's Purchases of Make-up Products", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984539