Peko Lončar, L. (2024). Utjecaj influencer marketinga na namjeru kupnje generacije Z (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:567575
Peko Lončar, Lea. "Utjecaj influencer marketinga na namjeru kupnje generacije Z." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:567575
Peko Lončar, Lea. "Utjecaj influencer marketinga na namjeru kupnje generacije Z." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:567575
Peko Lončar, L. (2024). 'Utjecaj influencer marketinga na namjeru kupnje generacije Z', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:567575
Peko Lončar L. Utjecaj influencer marketinga na namjeru kupnje generacije Z [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:567575
L. Peko Lončar, "Utjecaj influencer marketinga na namjeru kupnje generacije Z", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:567575