prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj reklama na ponašanje potrošača
Rad nije dostupan
završni rad
Utjecaj reklama na ponašanje potrošača

Kovačević, Hana
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kovačević, H. (2023). Utjecaj reklama na ponašanje potrošača (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:637467

Kovačević, Hana. "Utjecaj reklama na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:637467

Kovačević, Hana. "Utjecaj reklama na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:637467

Kovačević, H. (2023). 'Utjecaj reklama na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 07.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:637467

Kovačević H. Utjecaj reklama na ponašanje potrošača [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 07.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:637467

H. Kovačević, "Utjecaj reklama na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:637467

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.