prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj tempa glazbe u oglašavanju na emocije i ponašanje potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj tempa glazbe u oglašavanju na emocije i ponašanje potrošača

Oroz, Tena
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Oroz, T. (2023). Utjecaj tempa glazbe u oglašavanju na emocije i ponašanje potrošača (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:725603

Oroz, Tena. "Utjecaj tempa glazbe u oglašavanju na emocije i ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:725603

Oroz, Tena. "Utjecaj tempa glazbe u oglašavanju na emocije i ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:725603

Oroz, T. (2023). 'Utjecaj tempa glazbe u oglašavanju na emocije i ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 16.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:725603

Oroz T. Utjecaj tempa glazbe u oglašavanju na emocije i ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 16.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:725603

T. Oroz, "Utjecaj tempa glazbe u oglašavanju na emocije i ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:725603

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.