Kvaternik, K. (2023). Uloga i značaj etike u digitalnom oglašavanju (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:637535
Kvaternik, Karla. "Uloga i značaj etike u digitalnom oglašavanju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:637535
Kvaternik, Karla. "Uloga i značaj etike u digitalnom oglašavanju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:637535
Kvaternik, K. (2023). 'Uloga i značaj etike u digitalnom oglašavanju', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:637535
Kvaternik K. Uloga i značaj etike u digitalnom oglašavanju [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:637535
K. Kvaternik, "Uloga i značaj etike u digitalnom oglašavanju", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:637535