Bašić Žic, M. (2023). Mogućnosti primjene digitalnog marketinga u posebnim oblicima turizma: profili turista lovnog turizma u Republici Hrvatskoj (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:779492
Bašić Žic, Maja. "Mogućnosti primjene digitalnog marketinga u posebnim oblicima turizma: profili turista lovnog turizma u Republici Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:779492
Bašić Žic, Maja. "Mogućnosti primjene digitalnog marketinga u posebnim oblicima turizma: profili turista lovnog turizma u Republici Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:779492
Bašić Žic, M. (2023). 'Mogućnosti primjene digitalnog marketinga u posebnim oblicima turizma: profili turista lovnog turizma u Republici Hrvatskoj', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 21.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:779492
Bašić Žic M. Mogućnosti primjene digitalnog marketinga u posebnim oblicima turizma: profili turista lovnog turizma u Republici Hrvatskoj [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 21.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:779492
M. Bašić Žic, "Mogućnosti primjene digitalnog marketinga u posebnim oblicima turizma: profili turista lovnog turizma u Republici Hrvatskoj", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:779492