Jurčić, D. (2023). Analiza utjecaja influencera na percepciju vrijednosti marke (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:416901
Jurčić, Dejan. "Analiza utjecaja influencera na percepciju vrijednosti marke." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:416901
Jurčić, Dejan. "Analiza utjecaja influencera na percepciju vrijednosti marke." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:416901
Jurčić, D. (2023). 'Analiza utjecaja influencera na percepciju vrijednosti marke', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:416901
Jurčić D. Analiza utjecaja influencera na percepciju vrijednosti marke [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:416901
D. Jurčić, "Analiza utjecaja influencera na percepciju vrijednosti marke", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:416901