prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj informacija o marki i održivosti proizvoda na percepciju kvalitete i namjeru kupnje kušanog prehrambenog proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj informacija o marki i održivosti proizvoda na percepciju kvalitete i namjeru kupnje kušanog prehrambenog proizvoda

Ivančić, Sara
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Ivančić, S. (2023). Utjecaj informacija o marki i održivosti proizvoda na percepciju kvalitete i namjeru kupnje kušanog prehrambenog proizvoda (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:163989

Ivančić, Sara. "Utjecaj informacija o marki i održivosti proizvoda na percepciju kvalitete i namjeru kupnje kušanog prehrambenog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:163989

Ivančić, Sara. "Utjecaj informacija o marki i održivosti proizvoda na percepciju kvalitete i namjeru kupnje kušanog prehrambenog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:163989

Ivančić, S. (2023). 'Utjecaj informacija o marki i održivosti proizvoda na percepciju kvalitete i namjeru kupnje kušanog prehrambenog proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 16.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:163989

Ivančić S. Utjecaj informacija o marki i održivosti proizvoda na percepciju kvalitete i namjeru kupnje kušanog prehrambenog proizvoda [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 16.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:163989

S. Ivančić, "Utjecaj informacija o marki i održivosti proizvoda na percepciju kvalitete i namjeru kupnje kušanog prehrambenog proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:163989

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.