prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda

Povrženić, Iva
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Povrženić, I. (2023). Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086

Povrženić, Iva. "Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086

Povrženić, Iva. "Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086

Povrženić, I. (2023). 'Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086

Povrženić I. Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086

I. Povrženić, "Utjecaj trendova digitalnog marketinga na ponašanje potrošača kozmetičkih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:904086

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.