prikaz prve stranice dokumenta Sinergija offline i online aktivnosti kao preduvjet za tržišni uspjeh kamping proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Sinergija offline i online aktivnosti kao preduvjet za tržišni uspjeh kamping proizvoda

Vranić, Tea
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Vranić, T. (2023). Sinergija offline i online aktivnosti kao preduvjet za tržišni uspjeh kamping proizvoda (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:841151

Vranić, Tea. "Sinergija offline i online aktivnosti kao preduvjet za tržišni uspjeh kamping proizvoda." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:841151

Vranić, Tea. "Sinergija offline i online aktivnosti kao preduvjet za tržišni uspjeh kamping proizvoda." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:841151

Vranić, T. (2023). 'Sinergija offline i online aktivnosti kao preduvjet za tržišni uspjeh kamping proizvoda', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:841151

Vranić T. Sinergija offline i online aktivnosti kao preduvjet za tržišni uspjeh kamping proizvoda [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:841151

T. Vranić, "Sinergija offline i online aktivnosti kao preduvjet za tržišni uspjeh kamping proizvoda", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:841151

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.