Naslov Sadašnjost i budućnost marketinga društvenih mreža
Naslov (engleski) The present and the future of social media marketing
Autor Tena Lebinac Vrban
Mentor Marcel Meler (mentor)
Član povjerenstva Jasmina Dlačić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Marcel Meler (član povjerenstva)
Član povjerenstva Bruno Grbac (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Rijeci Ekonomski fakultet Rijeka
Datum i država obrane 2023-03-23, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Marketing obuhvaća aktivnosti za stvaranje, komuniciranje, isporuku i razmjenu ponuda koje imaju vrijednost za kupce, klijente, partnere i društvo u cjelini. Internet marketing se odnosi na upotrebu interneta, mobilnih uređaja, društvenih medija, tražilica i drugih kanala za dosezanje potrošača pa tako internet marketing danas predstavlja umjetnost pronalaženja marketinških strategija koje su usklađene prema ciljnom tržištu i koje se prevode u prodaju, dok su istraživanje i analiza neophodne za
... Više mjerenje uspjeha tih strategija. Osim internet marketinga općenito, važno je posvetiti detaljnu pozornost društvenim mrežama koje danas imaju važnu ulogu u poslovanju. Ekspanzija društvenih mreža rezultirala je pridruživanjem novih korisnika zbog posla, oglašavanja, dijeljenja informacija, zabave ili druženja. Uzroci zbog kojih se sve veći broj poslovnih subjekata oglašava putem društvenih mreža su velik broj korisnika na jednom mjestu, niži troškovi, svakodnevno poboljšanje kvalitete, obogaćivanje sadržaja informacijama i kontinuirani razvoj oglašavanja. Izuzev društvenih mreža, za poslovanje poslovnih subjekata današnjice su važni i influenceri koji mogu značajno pomoći u promociji proizvoda. Kroz analizu Instagram profila dvije influencerice zaključeno je kako različiti načini promocije proizvoda u korisnika Instagrama pobuđuju zadovoljstvo koje je izraženo kroz pozitivne komentare na objave u kojima se promoviraju proizvodi. Radom se, također, prikazuje i svrha korištenja interneta i društvenih mreža, koristi i prednosti njihovog oglašavanja te mogući negativni utjecaji koje ostavljaju na korisnike i poslovne subjekte. Izuzev analize sadržaja u radu je provedeno i istraživanje elektroničkom poštom na ispitanicima putem upitnika. Na temelju provedenog istraživanja došlo se do spoznaje zbog čega ljudi najčešće koriste društvene mreže te što se drži prednostima, odnosno nedostacima kupnje putem društvenih mreža. Također, istraživanjem je utvrđeno da većina ljudi ne vjeruju sadržaju proizvoda/usluga koje promoviraju influenceri na društvenim mrežama. Čak, dapače, većina ljudi drži kako putem društvenih mreža influenceri ne promoviraju provjerene proizvode.
internet marketing, influenceri, društvene mreže, komunikacija Sakrij dio sažetka
Sažetak (engleski) Marketing includes activities to create, communicate, deliver and exchange offers that have value for customers, clients, partners and society. Internet marketing refers to the use of the internet, mobile devices, social media and other channels to reach consumers, so internet marketing today represents the art of finding marketing strategies that appeal to the target market, while research and analysis are necessary for measuring the success of those strategies. In addition to internet
... Više marketing in general, it is important to give attention to social networks, which play an important role in business. Apart from social networks, influencers are also important for the business of today's companies, who can significantly help in the promotion of products. The paper analyzed Instagram profiles of two influencers. It was concluded that different ways of promoting products arouse satisfaction among Instagram users, which is expressed through positive comments on posts promoting products. The paper show the purpose of using the Internet and social metworks, their benefits, the benefits of advertising on social networks and the potential negative impacts that they leave on users and businesses. In addition to content analysis, the paper also conducted research on respondents through a questionnaire. On the basis of the conducted research, it was found out why people most often use social networks and what are advantages and disadvantages of buying using social networks. Also, most people do not trust the content of products/services promoted by social media influencers. In fact, most people believe that social media influencers do not promote proven products. Sakrij dio sažetka
Ključne riječi
internet marketing
influenceri
društvene mreže
komunikacija
Ključne riječi (engleski)
internet marketing
influencers
social networks
communication
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:192:589906
Studijski program Naziv: Marketing menadžment Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: specijalistički Akademski / stručni naziv: specijalist/specijalistica marketing menadžmenta (spec. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2023-03-30 09:16:35