Smiljan Kristek, E. (2022). Utjecaj pandemije na strategije digitalnog marketinga i navike potrošača (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:159078
Smiljan Kristek, Ema. "Utjecaj pandemije na strategije digitalnog marketinga i navike potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:159078
Smiljan Kristek, Ema. "Utjecaj pandemije na strategije digitalnog marketinga i navike potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:159078
Smiljan Kristek, E. (2022). 'Utjecaj pandemije na strategije digitalnog marketinga i navike potrošača', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:159078
Smiljan Kristek E. Utjecaj pandemije na strategije digitalnog marketinga i navike potrošača [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:159078
E. Smiljan Kristek, "Utjecaj pandemije na strategije digitalnog marketinga i navike potrošača", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:159078