Kruljac Stanojević, S. (2022). Racionalnost potrošača pri donošenju odluka o kupovini u fizičkom i online okruženju (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:752057
Kruljac Stanojević, Sandra. "Racionalnost potrošača pri donošenju odluka o kupovini u fizičkom i online okruženju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:752057
Kruljac Stanojević, Sandra. "Racionalnost potrošača pri donošenju odluka o kupovini u fizičkom i online okruženju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:752057
Kruljac Stanojević, S. (2022). 'Racionalnost potrošača pri donošenju odluka o kupovini u fizičkom i online okruženju', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:752057
Kruljac Stanojević S. Racionalnost potrošača pri donošenju odluka o kupovini u fizičkom i online okruženju [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:752057
S. Kruljac Stanojević, "Racionalnost potrošača pri donošenju odluka o kupovini u fizičkom i online okruženju", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:752057