Širola, A. (2022). Utjecaj sponzorstva i označavanja sponzorstva na percepciju influencera i preporučenog proizvoda (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:597764
Širola, Anita. "Utjecaj sponzorstva i označavanja sponzorstva na percepciju influencera i preporučenog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:597764
Širola, Anita. "Utjecaj sponzorstva i označavanja sponzorstva na percepciju influencera i preporučenog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:597764
Širola, A. (2022). 'Utjecaj sponzorstva i označavanja sponzorstva na percepciju influencera i preporučenog proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:597764
Širola A. Utjecaj sponzorstva i označavanja sponzorstva na percepciju influencera i preporučenog proizvoda [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:597764
A. Širola, "Utjecaj sponzorstva i označavanja sponzorstva na percepciju influencera i preporučenog proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:597764