Poropat, A. (2022). Procjena vrijednosti poduzeća na primjeru BMW Grupe (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:419927
Poropat, Antonio. "Procjena vrijednosti poduzeća na primjeru BMW Grupe." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:419927
Poropat, Antonio. "Procjena vrijednosti poduzeća na primjeru BMW Grupe." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:419927
Poropat, A. (2022). 'Procjena vrijednosti poduzeća na primjeru BMW Grupe', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 06.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:419927
Poropat A. Procjena vrijednosti poduzeća na primjeru BMW Grupe [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 06.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:419927
A. Poropat, "Procjena vrijednosti poduzeća na primjeru BMW Grupe", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:419927