Baždar Gašljević, T. (2021). Ekonomija doživljaja na primjeru manifestacije Advent u Zagrebu (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:787301
Baždar Gašljević, Tihana. "Ekonomija doživljaja na primjeru manifestacije Advent u Zagrebu." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:787301
Baždar Gašljević, Tihana. "Ekonomija doživljaja na primjeru manifestacije Advent u Zagrebu." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:787301
Baždar Gašljević, T. (2021). 'Ekonomija doživljaja na primjeru manifestacije Advent u Zagrebu', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:787301
Baždar Gašljević T. Ekonomija doživljaja na primjeru manifestacije Advent u Zagrebu [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:787301
T. Baždar Gašljević, "Ekonomija doživljaja na primjeru manifestacije Advent u Zagrebu", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:787301