Silconi, R. (2021). Marketing putem društvenih mreža (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:902074
Silconi, Robert. "Marketing putem društvenih mreža." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:902074
Silconi, Robert. "Marketing putem društvenih mreža." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:902074
Silconi, R. (2021). 'Marketing putem društvenih mreža', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:902074
Silconi R. Marketing putem društvenih mreža [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:902074
R. Silconi, "Marketing putem društvenih mreža", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:902074