Ivančić, S. (2021). Elektroencefalografija kao alat u neuromarketinškim istraživanjima (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:755732
Ivančić, Sara. "Elektroencefalografija kao alat u neuromarketinškim istraživanjima." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:755732
Ivančić, Sara. "Elektroencefalografija kao alat u neuromarketinškim istraživanjima." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:755732
Ivančić, S. (2021). 'Elektroencefalografija kao alat u neuromarketinškim istraživanjima', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:755732
Ivančić S. Elektroencefalografija kao alat u neuromarketinškim istraživanjima [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:755732
S. Ivančić, "Elektroencefalografija kao alat u neuromarketinškim istraživanjima", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:755732