Faraguna, K. (2021). Navike kupovanja lokalnih proizvoda: Poslovni slučaj Valfresco Direkt (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942871
Faraguna, Karla. "Navike kupovanja lokalnih proizvoda: Poslovni slučaj Valfresco Direkt." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942871
Faraguna, Karla. "Navike kupovanja lokalnih proizvoda: Poslovni slučaj Valfresco Direkt." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942871
Faraguna, K. (2021). 'Navike kupovanja lokalnih proizvoda: Poslovni slučaj Valfresco Direkt', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942871
Faraguna K. Navike kupovanja lokalnih proizvoda: Poslovni slučaj Valfresco Direkt [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942871
K. Faraguna, "Navike kupovanja lokalnih proizvoda: Poslovni slučaj Valfresco Direkt", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942871