Naslov Poslovanje u Japanu - izvoz Vegete na japansko tržište
Naslov (engleski) Doing Business in Japan - Exporting Vegeta to the Japanese Market
Autor Petar Šimčić
Mentor Heri Bezić (mentor)
Član povjerenstva Heri Bezić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Tomislav Galović (član povjerenstva)
Član povjerenstva Ana Štambuk (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Rijeci Ekonomski fakultet Rijeka
Datum i država obrane 2021-09-29, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak U ovom Radu istražit će se specifičnosti japanskog tržišta pomoću analize odgovarajućih podataka te kroz nekoliko različitih znanstveno - istraživačkih metoda. Cilj Rada je istražiti, analizirati i predstaviti koji pristup i strategiju treba Podravka d.d. koristiti kako bi uspješno izvozila Vegetu na japanskom tržištu, a kasnije i ostatak svog proizvodnog asortimana. Japan je treće najjače gospodarstvo na svijetu i s razlogom je među ekonomski vodećim zemljama svijeta. Japansko tržište je poprilično veliko, ali izuzetno specifično po pitanju mnogih karakteristika. Iz tog razloga za potrebe poslovanja Podravke d.d. u Japanu, detaljno će se istražiti i analizirati načini kako doprijeti do japanskih kupaca za koje se neformalno govori da su "najteži" kupci na svijetu. Osim japanskog tržišta, u Radu će se izvršiti analiza Podravke d.d. njezinog najpoznatijeg brenda – Vegete. Zbog svoje duge tradicije, originalne recepture te globalne prepoznatljivosti, Vegetu je autor Rada izabrao kako bi otvorila Podravci d.d. vrata japanskog tržišta te postepeno izvozila ostatak svojih proizvoda koje bi japansko tržište potraživalo. Temeljem cjelokupne analize, formirat će se pregovaračka strategija te strategija izlaska na japansko tržište. Kod strategije izlaska na japansko tržište, bitnu ulogu će imati marketinški dio stoga će biti izabrani promotivni kanali kojima bi Podravka d.d. došla do najvećeg broja potencijalnih kupaca. Nakon načina izvedbe strategije izvoza, temeljem saznanja i zaključana iz ranijih poglavlja Rada, bit će provedena kratka analiza i diskusija u vezi perspektive daljnjeg širenja Podravkinog poslovanja na japansko tržište. Nakon navedene analize i diskusije, bit će izveden konačan zaključak Rada.
Sažetak (engleski) This research will explore the specifics of the Japanese market through the analysis of relevant data and through several different scientific research methods. The aim of the paper is to research, analyze and present which approach and strategy Podravka Inc. should use in order to successfully export Vegeta on the Japanese market, and later the rest of its product range. Japan is the third strongest economy in the world and for good reason is among the economically leading countries in the world. The Japanese market is quite large, but extremely specific in terms of many characteristics For this reason, for the needs of Podravka's business in Japan, the ways to reach Japanese customers who are informally said to be the "toughest" customers in the world will be thoroughly researched and analyzed. In addition to the Japanese market, Research will analyze Podravka's most famous brand - Vegeta. Due to its long tradition, original recipe and global recognition, the author chose Vegeta to open the doors of the Japanese market to Podravka Inc. and gradually export the rest of its products that the Japanese market would demand. Based on the overall analysis, a negotiation strategy and a strategy for entering the Japanese market will be formed. In the strategy of entering the Japanese market, the marketing part will play an important role, therefore promotional channels will be chosen through which Podravka Inc. would reach the largest number of potential customers. Following the implementation of the export strategy, based on the findings and conclusions from previous chapters of the Research, a short analysis and discussion will be conducted regarding the perspective of further expansion of Podravka's business to the Japanese market. After the above analysis and discussion, the final conclusion of the Research will be made.
Ključne riječi
Japan
japansko tržište
Podravka d.d.
Vegeta
međunarodno poslovanje
konkurencija
promocija
izvoz
Ključne riječi (engleski)
Japan
Japanese market
Podravka d.d.
Vegeta
international business
competition
promotion
export
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:192:853619
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje, Međunarodno poslovanje Informatičko poslovanje Smjer: Međunarodno poslovanje Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra ekonomije (mag. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2021-11-24 09:20:15