prikaz prve stranice dokumenta Percepcija potrošača prilikom odabira modnih proizvoda brze i spore mode
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Percepcija potrošača prilikom odabira modnih proizvoda brze i spore mode

Franulović, Ana Maria
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Franulović, A. M. (2021). Percepcija potrošača prilikom odabira modnih proizvoda brze i spore mode (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855472

Franulović, Ana Maria. "Percepcija potrošača prilikom odabira modnih proizvoda brze i spore mode." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855472

Franulović, Ana Maria. "Percepcija potrošača prilikom odabira modnih proizvoda brze i spore mode." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855472

Franulović, A. M. (2021). 'Percepcija potrošača prilikom odabira modnih proizvoda brze i spore mode', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 08.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855472

Franulović AM. Percepcija potrošača prilikom odabira modnih proizvoda brze i spore mode [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 08.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855472

A. M. Franulović, "Percepcija potrošača prilikom odabira modnih proizvoda brze i spore mode", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855472

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.