Franulović, A. M. (2021). Percepcija potrošača prilikom odabira modnih proizvoda brze i spore mode (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855472
Franulović, Ana Maria. "Percepcija potrošača prilikom odabira modnih proizvoda brze i spore mode." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855472
Franulović, Ana Maria. "Percepcija potrošača prilikom odabira modnih proizvoda brze i spore mode." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855472
Franulović, A. M. (2021). 'Percepcija potrošača prilikom odabira modnih proizvoda brze i spore mode', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 09.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855472
Franulović AM. Percepcija potrošača prilikom odabira modnih proizvoda brze i spore mode [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 09.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855472
A. M. Franulović, "Percepcija potrošača prilikom odabira modnih proizvoda brze i spore mode", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855472