prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu

Ris, Iva (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Ris, I. (2016). Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:612345

Ris, Iva. "Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:612345

Ris, Iva. "Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:612345

Ris, I. (2016). 'Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 06.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:612345

Ris I. Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 06.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:612345

I. Ris, "Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:612345

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.