diplomski rad
Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu

Iva Ris (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Ris, I. (2016). Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:612345

Ris, Iva. "Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:612345

Ris, Iva. "Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:612345

Ris, I. (2016). 'Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 22.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:612345

Ris I. Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 22.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:612345

I. Ris, "Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:612345