Hajduk, M. (2021). Mogućnosti korištenja digitalnog marketinga na primjeru brenda MyDataKnox (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:990503
Hajduk, Maja. "Mogućnosti korištenja digitalnog marketinga na primjeru brenda MyDataKnox." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:990503
Hajduk, Maja. "Mogućnosti korištenja digitalnog marketinga na primjeru brenda MyDataKnox." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:990503
Hajduk, M. (2021). 'Mogućnosti korištenja digitalnog marketinga na primjeru brenda MyDataKnox', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:990503
Hajduk M. Mogućnosti korištenja digitalnog marketinga na primjeru brenda MyDataKnox [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:990503
M. Hajduk, "Mogućnosti korištenja digitalnog marketinga na primjeru brenda MyDataKnox", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:990503