Jaška, S. (2020). Pozicija i značaj influencera u Hrvatskoj (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:525697
Jaška, Sanja. "Pozicija i značaj influencera u Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:525697
Jaška, Sanja. "Pozicija i značaj influencera u Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:525697
Jaška, S. (2020). 'Pozicija i značaj influencera u Hrvatskoj', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:525697
Jaška S. Pozicija i značaj influencera u Hrvatskoj [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:525697
S. Jaška, "Pozicija i značaj influencera u Hrvatskoj", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:525697