Vučković, B. (2020). Karakteristika i primjena neuromarketinških istraživanja (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:790524
Vučković, Boris. "Karakteristika i primjena neuromarketinških istraživanja." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:790524
Vučković, Boris. "Karakteristika i primjena neuromarketinških istraživanja." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:790524
Vučković, B. (2020). 'Karakteristika i primjena neuromarketinških istraživanja', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:790524
Vučković B. Karakteristika i primjena neuromarketinških istraživanja [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:790524
B. Vučković, "Karakteristika i primjena neuromarketinških istraživanja", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:790524