Ćubelić, M. (2020). Inbound marketing - rastući trend sadržaja digitalnih medija (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:623119
Ćubelić, Morena. "Inbound marketing - rastući trend sadržaja digitalnih medija." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:623119
Ćubelić, Morena. "Inbound marketing - rastući trend sadržaja digitalnih medija." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:623119
Ćubelić, M. (2020). 'Inbound marketing - rastući trend sadržaja digitalnih medija', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:623119
Ćubelić M. Inbound marketing - rastući trend sadržaja digitalnih medija [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:623119
M. Ćubelić, "Inbound marketing - rastući trend sadržaja digitalnih medija", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:623119