završni specijalistički
Značaj Internet marketinga u promociji visokih učilišta

Ivana Jadrić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Jadrić, I. (2016). Značaj Internet marketinga u promociji visokih učilišta (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:273616

Jadrić, Ivana. "Značaj Internet marketinga u promociji visokih učilišta." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:273616

Jadrić, Ivana. "Značaj Internet marketinga u promociji visokih učilišta." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:273616

Jadrić, I. (2016). 'Značaj Internet marketinga u promociji visokih učilišta', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 25.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:273616

Jadrić I. Značaj Internet marketinga u promociji visokih učilišta [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 25.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:273616

I. Jadrić, "Značaj Internet marketinga u promociji visokih učilišta", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:273616