Jelisavac, T. (2020). Organizacija marketinške aktivnosti u neprofitnom sektoru i pristup donatorima (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:519674
Jelisavac, Tatjana. "Organizacija marketinške aktivnosti u neprofitnom sektoru i pristup donatorima." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:519674
Jelisavac, Tatjana. "Organizacija marketinške aktivnosti u neprofitnom sektoru i pristup donatorima." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:519674
Jelisavac, T. (2020). 'Organizacija marketinške aktivnosti u neprofitnom sektoru i pristup donatorima', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 06.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:519674
Jelisavac T. Organizacija marketinške aktivnosti u neprofitnom sektoru i pristup donatorima [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 06.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:519674
T. Jelisavac, "Organizacija marketinške aktivnosti u neprofitnom sektoru i pristup donatorima", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:519674