Superina Gudelj, I. (2020). Važnost marketinga u bankarskom sektoru (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:966813
Superina Gudelj, Irena. "Važnost marketinga u bankarskom sektoru." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:966813
Superina Gudelj, Irena. "Važnost marketinga u bankarskom sektoru." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:966813
Superina Gudelj, I. (2020). 'Važnost marketinga u bankarskom sektoru', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 30.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:966813
Superina Gudelj I. Važnost marketinga u bankarskom sektoru [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 30.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:966813
I. Superina Gudelj, "Važnost marketinga u bankarskom sektoru", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:966813