prikaz prve stranice dokumenta Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram

Hajdinjak, Antonia
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Hajdinjak, A. (2020). Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:017312

Hajdinjak, Antonia. "Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:017312

Hajdinjak, Antonia. "Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:017312

Hajdinjak, A. (2020). 'Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 26.07.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:017312

Hajdinjak A. Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 26.07.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:017312

A. Hajdinjak, "Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:017312

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.