Burburan, C. (2016). Utjecaj osobnosti na uspješnost u direktnoj prodaji proizvoda "Tupperware" (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:401865
Burburan, Carla. "Utjecaj osobnosti na uspješnost u direktnoj prodaji proizvoda "Tupperware"." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:401865
Burburan, Carla. "Utjecaj osobnosti na uspješnost u direktnoj prodaji proizvoda "Tupperware"." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:401865
Burburan, C. (2016). 'Utjecaj osobnosti na uspješnost u direktnoj prodaji proizvoda "Tupperware"', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:401865
Burburan C. Utjecaj osobnosti na uspješnost u direktnoj prodaji proizvoda "Tupperware" [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:401865
C. Burburan, "Utjecaj osobnosti na uspješnost u direktnoj prodaji proizvoda "Tupperware"", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:401865